Eraser
Arnold Schwarzenegger stars as a tough U.S. Marshal assigned to protect a federal witness in this thriller.
As a tough U.S. Marshal in the Witness Protection Program, it's Arnold Schwarzenegger's job to "erase" the identities of exposed witnesses. But his latest case--a cool lady exec with the goods on a hot political scandal--is almost as tough as he is.