TVR Griffith
Mike experiences a bout of Déjà vu vu when he buys a 1992 TVR Griffith, but everything is not as it seems with this car. The paperwork lists it as a 4 liter, but the engine is badged as a more powerful -- and desirable -- 4.3 liter.