Stop Ghosting Greens
In a world that thinks greens are gross, tasteless and boring, Zooey Deschanel gets some pro tips from Dariany Santana and Kevin Curry that uncover the most delicious trends in the "greeniverse" and pinpoint the dream greens we should all be eating.