Mystery on the Woohp Express
The Spies embark on the WOOHP Express with Zerlina, Blaine, Britney and Jerry to protect an uber important WOOHP device in a safe. But Zerlina disappears on the train, and now everyone is a suspect as the Spies realize things are not what they seem.