Thanks for Nothing
Christine and Kody struggle to keep things cordial. Then, Kody regrets the family being separated at Thanksgiving, and Paedon updates Christine on a situation between the kids and Robyn. While Aurora gets her ears pierced, Kody reveals part of his past.