Engineer Bo gives an 80s classic, a Sinclair C5, a modern makeover. Globe restorer James Bissell-Thomas completely refurbishes a 150-year-old transatlantic masterpiece and French polisher Alex and paint restorer Gill work on an Austrian marriage chest.