The Perfect Storm
On Black Mountain, a superstorm puts Jen's boys and her relationship with Charlie at risk. Arune tells Samuel she wants a baby. Myesha and Joe disagree over bringing in Lauren as a third spouse, and Shayla walks out on Ryan.