My Mind Goes to Murder
When Lisa meets Corey, he’s sweet and offers a sense of security. While she’s falling in love, he’s tightening his grip. Lisa barely survives when he brutally attacks her, but the next woman doesn’t. Now, Corey answers Lisa’s questions from inside prison.