This One Goes to 11
During one last stop by a toy store before Ben, Gwen and Grandpa Max's maiden voyage across the Atlantic, Ben runs into an old bully, Kevin 11. He's able to transform into aliens like Ben, such as the bootleg doppelganger of Cannonbolt.