Everyone's Favorite Uncle
When wealthy bachelor Steve Clayton meets homely VA nurse Lana Walsh, it’s love at first sight. But the devoted couple isn’t immune to life’s tragedies, and when an untimely death raises questions, an unsettling and devastating secret is revealed.