Poison in the Honey
Shaeeda tries to bond with Bilal's children. Miona continues to come between Jibri and David. Kobe and Emily's dad talk man-to-man. Pat's gift to Thais has strings attached. Guillermo's vision for their wedding doesn't match Kara's.