B90 Strikes Back!: Tell All
Darcey and Stacey call out Tom. Ash explains why he lied to Avery. Karra is skeptical that Yolanda is over Williams. Erika shares Steph's lasting influence on her life. Ed expresses regrets. David offers a metaphor to help understand his status with Lana.