Rustic Barn Turned Timeless Retreat
A Maryland family wants to transform an old barn on their property into a home for one of their daughters. Now, Joe Mazza is on a time crunch to make the space livable while designer Noel Gatts must mediate a dad and daughter's seperate design wishes.