No Legacy Is So Rich as Honesty
Ethan struggles to find balance as he is pulled between Olivia and his own family. Barry and Micah strengthen their new bond. Olivia reunites with her estranged sister and attempts to rebuild the past. Kim considers dating again as her divorce progresses.