A Runaway Freight Train
Lydia and Ethan reconnect for the first time in months. Micah takes Helena to meet Ethan and Olivia, which raises questions if they are more than friends. Also, Max fears Ethan and Olivia don't approve of him, and Lydia opens up about her crush to Kim.