A Window of F*cking Opportunity
As the Secret Service finally corners the Tongs’ printing operation, Ah Sahm must choose between his brothers in the Hop Wei and a future with Yan Mi. Later, Young Jun seizes an opportunity to hit the Long Zii where it hurts.