Mommy's Alright, Daddy's Alright
Lilly tells Lawrence they have to start planning for their wedding. Kayleigh and Mandy start planning the baby shower, while Graham and mom Bekki discuss Graham's struggles. Emalee and Nate have a tense date after Emalee's difficult checkup.