Alex Guarnaschelli challenges fan favorite judges Gabe Bertaccini, Damaris Phillips and Joe Sasto to stake out shoppers and ingredients for sloppy sandwiches, slurpy noodles and a sickly sweet dish to claim a spot in the tournament finale.