I Went to Market
After hearing Logan's plan to expand in to local TV, Kendall begins to plot a vote of no confidence against his father. Greg drives his ornery grandfather, Ewan, from Canada to New York for a Thanksgiving reunion with Logan. Tom questions his prenup.