Fights, Funerals and Fiancés
Hoping to convince Scott to propose, Eva takes matters into her own hands. Sky and Skylar struggle to share the spotlight. Catherine and Gabriella train for a pageant "Rocky" style. Brittani is keeping a secret. Kathy and Cristina visit a funeral home.