Let’s Be Bonnie and Clyde
A teenage couple goes on the run after an attack on the boy’s sister. A search leads officers to the girl’s grandparents’ home, where they find the bodies of the elderly couple and uncover a fantasy killing concocted by the psychopathic lovers.