Interlude III
2000. After a Y2K doomsday fails to materialize, Eli and Aimee-Leigh find themselves flooded with criticism from their congregants…and the Montgomerys. Later, the arrival of Jesse’s girlfriend Amber throws an already fragile Judy for a loop.