Revival of the Rumble
Inspired by the vintage DAH Hill Climbers, Jason sets off on a journey to experience century-old bikes in their prime. He assembles a team of builders and Roamers to rev life into the DAHs and a one-of-one pink ‘36 Knucklehead, making history.