First Steps: Dangerous Digit
Dr. Schaeffer faces a huge challenge with a mass taking over a man's foot, and Dr. Vincent's patient has a massive toe that somehow she's hidden from her boyfriend. Deformed feet will soon prevent Dr. Haller's patient from walking.