Whitney's Long-Distance Relationship
Agonizing over his blow up with Whitney, Buddy seeks her out to apologize but scares her with the intensity of his reaction. When Whitney visits Chase in Wilmington, North Carolina, for the weekend, he gives her an unexpected surprise.