Bake Me a Baby as Fast as You Can
After a whirlwind trip overseas, Whitney is ready for big changes. With 41 looming, her biological clock is ticking, and she considers artificial insemination. A friend from the past reemerges leaving Whitney in the middle of an unfriendly situation.