My Dad's Big Fat Family Tattoo
The Thore family competitions continue as Whitney welcomes Angie and Jaime to North Carolina, but the bonding may go too far with matching tattoos. Glenn extends an invitation to Switzerland for his new family despite their inexperience with traveling.