Two Lanes Diverged
When Jimmy is invited to speak at the S.T.A.R. Labs Symposium, Clark is happy to come along as support ... until Lex Luthor takes over! Meanwhile, The General goes on the run -- and Lois runs after him, visions of their past clashing with the present.