The Tree of Flesh
After Mr. Pickles frames Grandpa for murder, Sheriff learns of Grandpa's whereabouts, and heads out of the country to track him down. Meanwhile, Grandpa has a new determination to finally end things with Mr. Pickles, once and for all.