Rose-Colored Glasses
With his "Beholder" glasses, Fizz plans to conquer the heart of the world: anyone who looks the wearer in the eyes will immediately fall in love with him. But Magoo, thinking he's picking up his glasses from the optician, gets hold of the invention.