Twins at Eighteen
Zach and Jeremy have reached adulthood -- sort of. They're 18, but they don't seem ready to leave the nest. Amy prepares a pool party for the twins, but when Matt drags his feet on getting the pool in working order, the whole party is put in jeopardy.