Roloffs & Red Rocks
On the third leg of their RV odyssey, the differences between the Roloff boys and girls are in stark relief. Amy and Molly spend a peaceful day in Sedona, Arizona, while Matt and his rowdy sons get their kicks along a stretch of old Route 66.