Trying Not to Freak Out
Audrey and Jeremy play a stressful waiting game when her due date passes. Amy and Chris return from their trip and attend a launch party for Matt's children's book, dedicated to Zach and Tori's son. Then, the family gets news about Baby Roloff number 2!