Spanky Spanky
Ethan and Leyna are getting married, but she can't stand how he flirts with his own mom! Kristy tries to stay calm when forced to see Nancy. Kelly is prepped for her first meeting with Brittany. Laila visits Shekeb's home, where nothing goes as planned.