Holiday Imagination
After learning the latke basics, Jesse Palmer has the bakers fry up latke-inspired desserts. Then, the bakers' imaginations run wild while creating letterboard holiday bars to put judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller in the holiday spirit.