Happy to Bring in the Funk
A family wants their 1890 home to be as funky as possible, giving Gray the creative freedom to get as far outside the box as possible. Grumpy surprises everyone when he embraces the wonk of the historic home. And Mike handcrafts his wildest piece yet.