Railway Carriage Chair/Bar Curios
Antiques dealers go head-to-head to find a train themed armchair to go in a former railway carriage that’s now used as a holiday let in Cornwall. Our other dealers are tasked with finding curios to fit into a magic themed Liverpool bar.