At the "best party ever" in Bushwick, Brooklyn, Hannah learns Adam's main defining trait (other than his ears), Marnie is beside herself (and annoying others) after seeing Charlie, Jessa teases a mystery texter, and Ray becomes Shoshanna's spirit guide.