New Wings Over Alaska
Sarah Fraher has her first flight in a 208 and faces a new set of dangers. Ariel hunts for seagull eggs 50 feet off the ground and Erik Snuggerud fights to keep his plane in the sky over one of Alaska’s most notorious runways.