A Tooth for a Tooth
Anna and Lucy finally get surgery -- with unexpected results. Jordan takes over planning Randi's wedding. Ashley and Vee face the biggest obstacle in their surrogacy journey, and Christina helps Jessica plan a special date with her new boyfriend.