I Knew My Brother Was a Killer
Maya Burgess always knew her brother, Stevie, was trouble. After he holds a butcher’s knife to her brother’s throat and threatens to shoot her at her wedding, she knows he’s dangerous. However, it took a tragedy to realize that he’s also a killer.