Frenchie with a Bump
Coco the Frenchie needs Dr. Jeff's help to remove a large lump from her face. Vet tech Christine faces her fear of birds while helping pigeons from Rocky Mountain Adventures, and Dr. Jeff and Baier aid a red-back turtle with an infected foot.