Dr. Jeff and his dedicated team continue their work through the chaos of the COVID-19 pandemic. A beloved dog is hit by a car and needs surgery to save its leg, and a cherished cat is rushed in with a mysterious bleed. A puppy is suspected of eating DVDs.