Farm Frenzy
Dr. Dee flies her mom to a remote vet clinic in Manley Hot Springs, Alaska. A Rottweiler may have bone cancer, and a bunny has an abscess that just won’t quit. It’s all smiles when several St. Bernard puppies visit the clinic.