High on the Looming Gallows Tree
Jackie celebrates a win in front of the cameras but, behind closed doors, he reaches a new low. A shining moment from Decourcy promises a potential future in politics, but any pride Siobhan feels for her husband is squandered by an unexpected betrayal.