Chocolate Race Cars and Choosing a Dress
Racecar superstar Danica Patrick stops by Carlo's, and Buddy has the perfect cake for the job. Meanwhile, Lisa's vow renewal plans speed along as she and Buddy's sisters head to their own special consultation at Kleinfeld's.