Circus, Celebrity Chef, and Surprise!
Buddy makes a cake for The Greatest Show On Earth. Later, celebrity chef Rachael Ray stops by to ask Buddy for a special request. Finally, Buddy has a surprise for not only his family, but also for his pregnant wife Lisa!