Lyin' Eyes
Prince instructs the trading floor on a new play but is met with skepticism. Taylor and Wendy try to nail down Prince’s intentions, while Wags struggles to hide a conflict of interest. Meanwhile, Chuck decides to go after the entire billionaire class.