The Perspiration Implementation
When Barry Kripke gives the guys fencing lessons, he makes a point of letting Sheldon know he's interested in dating Amy. Stuart has trouble getting female customers at the Comic Book Store, so Penny, Amy and Bernadette stop by to help out.