Chicago Blackhawks Bike Part 1 and Bling Star Bike Part 2
OCC gets a bike build for the Chicago Blackhawks to celebrate wining the Stanley Cup. However, a miscommunication leads to the crew scrapping the build and starting over from scratch. Senior rushes his dog to the emergency room.